Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να ασφαλίσω την οικογένεια μου;

Μπορείτε μέσω των προγραμμάτων που διαθέτουμε (υγείας-προστασίας).

Εάν ασφαλιστώ, με ποιό τρόπο θα καταβάλλω τα ασφάλιστρα μου και πόσο συχνά;

Τα ασφάλιστρα μπορούν να καταβληθούν, μέσω πάγιας χρέωσης του τραπεζικού σας λογαριασμού, με ταχυπληρωμή, με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας, μέσω πιστωτικής κάρτας.

Η τακτική καταβολή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνει κάθε 3, 6 ή 12 μήνες και μηνιαίως μέσω πάγιας χρέωσης λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας.

Γιατί να συμπληρώσω την σύνταξη μου με ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα σε ασφαλιστική εταιρία;

Με δεδομένο ότι το κοινωνικό σύστημα ασφάλισης της χώρας μας βρίσκεται σε οριακό σημείο, η ιδιωτική ασφάλιση σας εξασφαλίζει εγγυημένο εισόδημα, αφορολόγητη σύνταξη, εγγυημένη ετήσια απόδοση, επιπλέον όφελος από υπεραποδόσεις, προστασία από τον πληθωρισμό μέσω ετήσια αναπροσαρμογής των καταβολών σας και εξασφαλίζει την οικογένεια σας σε περίπτωση ατυχούς γεγονότος.

Υπάρχει όριο ηλικίας για την ένταξη μου σε κάποιο πρόγραμμα;

Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, υπάρχουν όρια ηλικίας

Με ποιούς τρόπους θα μου αποδώσετε το ποσό που θα δικαιούμαι στη λήξη του συνταξιοδοτικού μου προγράμματος;

Μπορείτε να επιλέξετε να σας καταβληθεί εφάπαξ το κεφάλαιο ή σε μορφή ισόβιας σύνταξης

Μπορώ να ασφαλιστώ για νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη;

Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο από τα προγράμματα που θα σας προτείνουν οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι μας και το οποίο θα ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Κάθε πότε θα έχω ενημέρωση για τις υπεραποδόσεις του προγράμματος μου;

Μία φορά το χρόνο θα σας αποστέλλεται έγγραφη ενημέρωση

Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να γίνω δεκτός στην ασφάλιση;

Η εταιρία μπορεί να ζητήσει ιατρικό προασφαλιστικό έλεγχο, ανάλογα με το ασφαλιστικό πρόγραμμα, το κεφάλαιο, την ηλικία αλλά και την γενικότερη εικόνα του υποψήφιου προς ασφάλιση.

Με ποιό τρόπο θα αποζημιωθώ σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Εάν η νοσηλεία γίνει σε συμβεβλημένο νοσοκομείο, τότε αναλαμβάνει η εταιρία την απευθείας εξόφληση των δαπανών σας. Σε περίπτωση νοσηλείας σε μη συμβεβλημένο νοσοκομείο, το κόστος της νοσηλείας καταβάλλεται από εσάς και στη συνέχεια μας προσκομίζετε τα παραστατικά για να σας εξοφλήσουμε απολογιστικά.

Με ποιούς τρόπους πρέπει να ενημερώσω την Arangia σε περίπτωση ασθένειας

Με απευθείας επικοινωνία είτε με το τμήμα αποζημιώσεων, είτε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Ποιό το συμφέρον μου να επιλέξω πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης με καθορισμένη συμμετοχή ή απαλλαγή;

Σας συμφέρει διότι έτσι επιτυγχάνετε μείωση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλετε ετησίως.

Τι όφελος θα έχω αν κάνω χρήση του κυρίως ασφαλιστικού μου φορέα σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σας οφελεί διότι έτσι υπάρχει η δυνατότητα να μην χρεωθεί το ποσό της απαλλαγής (εάν υπάρχει) ή να σας καταβληθεί bonus συμμετοχής άλλου φορέα.

Με ποιό τρόπο μπορώ να κλείσω ραντεβού για ιατρική εξέταση ή διαγνωστικές εξετάσεις;

Απαιτείται η επικοινωνία σας με το συντονιστικό κέντρο της εταιρίας προκειμένου να οριστεί το ραντεβού με το διαγνωστικό κέντρο ή τον συμβεβλημένο ιατρό.

Τι είναι η αναπροσαρμογή ασφαλίστρων του συμβολαίου μου;

Είναι η αύξηση των ασφαλίστρων που γίνεται στην ετήσια επέτειο του συμβολαίου, με βάση την ηλικία του ασφαλισμένου και το τιμολόγιο που εφαρμόζεται από την εταιρία. Ο μηχανισμός της αναπροσαρμογής περιγράφεται αναλυτικά στον σχετικό όρο του ασφαλιστηρίου.

Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου;

1. Με ταχυπληρωμή μέσω των Ε.Λ.Τ.Α., με την προσκόμιση του σχετικού εντύπου [ταχυπληρωμής]. Συνιστούμε να φυλάσσετε την απόδειξη εξόφλησης του ταχυδρομείου, η οποία έχει ισχύ απόδειξης πληρωμής του ασφαλιστηρίου

2. Σε εντεταλμένο από την Εταιρία μας πρόσωπο (εισπράκτορας). Τηλ. Επικοινωνίας: 2109530915

3. Με πληρωμή μετρητών στα ταμεία των τραπεζών. Έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων των συμβολαίων σας στα ταμεία όλων των τραπεζών, αναφέροντας στον ταμία [teller] ότι η εξόφληση θα γίνει με κωδικό πληρωμής δηλώνοντας τον κωδικό που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη της ειδοποίησης πληρωμής

4. Μέσω internet [web banking] των τραπεζών ΕΘΝΙΚΗ, ALPHA και EUROBANK,χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στην εμπρόσθια όψη του ειδοποιητηρίου

5. Μέσω της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ [winbank – easypay]

6. Πληρωμή με πάγια χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού σας [με τη συμπλήρωση του σχετικού εντύπου] Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 95309159

Follow by Email25k
Facebook21k
LinkedIn
Share
Instagram
error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο