10 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσεις πριν αγοράσεις νοσοκομειακό πρόγραμμα ασφάλισης

 

διαμόρφωσε το νοσοκομειακό πρόγραμμα που θέλεις σε 2 λεπτά! Πάρε την πιο αξιόπιστη πρόταση στο email σου . Arangia © διαμόρφωσε το νοσοκομειακό πρόγραμμα που θέλεις σε 2 λεπτά! Πάρε την πιο αξιόπιστη πρόταση στο email σου . Arangia ©

10 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσεις πριν αγοράσεις νοσοκομειακό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας 

 

Πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η κατάλληλη ασφάλιση υγείας για τους ίδιους και τα αγαπημένα του πρόσωπα.Είναι φυσικό μπροστά σε μια τέτοια απόφαση για το πολυτιμότερο αγαθό την υγεία πολλοί να νιώθουν σύγχυση και μπερδεμένοι για το ποια το πως και το τι είναι κατάλληλο για την οικογένεια και τις ανάγκες της τώρα αλλά και στο μέλλον. 

Αν πρέπει να αγοράσουν οικογενειακό πακέτο ισόβιο ή ανανεώσιμο πρόγραμμα ποια ασφαλιστική εταιρεία είναι πιο αξιόπιστη και πολλά άλλα που δυσκολεύουν την επιλογή ασφαλιστικού προγράμματος και πολλές φορές μάλιστα καθυστερούν την ασφάλιση με αρνητικές επιπτώσεις στις οικογένειες και τα παιδιά.

1. Ποιος τύπος ασφάλισης σε εξυπηρετεί καλύτερα και γιατί?

Σε συνεργασία με τον προσωπικό σας σύμβουλο ξεκινήστε πρώτα από την επιλογή του τύπου ασφάλισης υγείας που επιθυμείτε.

ισόβια ή ετησίως ανανεούμενη, με ποσοστό κάλυψης 100% η μικρότερο. Με απαλλαγή η χωρίς, ποιο ποσό απαλλαγής είναι σωστό  για σας και για τα παιδιά σας. 

2. Πόσα χρήματα πρέπει να πληρώνω κάθε μήνα για την ασφάλεια υγείας?

Εξαιρετικά κρίσιμο ερώτημα μιας και αφορά όχι μόνο το σήμερα αλλά και το αύριο της ασφάλισης σας. Θα πρέπει να εξετάσετε με πολύ προσοχή τον οικογενειακό σας προϋπολογισμό και σε καμία περίπτωση να μην προβείτε σε υπερβολές κατά την επιλογή του σχεδίου σας. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο πολλοί να αγοράζουν μια ασφάλιση την οποία μετά από λίγα χρόνια δεν μπορούν να διατηρήσουν. Σίγουρα υπάρχει στο μέλλον η επιλογή σε πολλά προγράμματα να μειώσουμε το κόστος και τις παροχές είναι όμως στην πράξη κάτι που λίγοι καταφέρνουν να κάνουν. Γι αυτό θα πρέπει απαραίτητα να πάρετε την γνώμη του προσωπικού σας συμβούλου ( θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι έμπειρος επαγγελματίας) αλλά και να προβείτε σε μια σταδιακή αντιμετώπιση στην επιλογή έτσι ώστε η οικογένεια να προσαρμοστεί πιο εύκολα στην καινούρια κατάσταση. Η ασφάλιση υγείας θωρακίζει το πολυτιμότερο αγαθό και είναι απαραίτητο να σχεδιαστεί με λογική και μέτρο βάζοντας προτεραιότητες και μακροπρόθεσμους σχεδιασμό, υπέρ της σταθερής και μόνιμης λύσης. 

 

3. Θα μπορώ να συνεχίσω με τον γιατρό μου η πρέπει να αλλάξω γιατρό?

Οι περισσότερες ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες σε αρκετούς συνδυασμούς νοσοκομειακών προγραμμάτων ενώ δεν περιορίζουν την ελευθερία της επιλογής γιατρού κατά την νοσηλεία ή την χειρουργική επέμβαση εντούτοις  δεν κάνουν το ίδιο όσον αφορά την επίσκεψη στο γιατρό της επιλογής μας ή τις διαγνωστικές εξετάσεις που μπορεί να χρειαστούν ανάλογα με το περιστατικό. Το δικαίωμα επιλογής θεράποντα ιατρού κατά την την γνώμη μας είναι   ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα για κάθε ασφαλισμένο που επιλέγει να πληρώνει εκτός από το κοινωνικό του ταμείο και μια ιδιωτική ασφάλεια υγείας. Πολλές φορές δεν γίνεται αντιληπτό από αρκετούς το παραπάνω ζήτημα και χρειάζεται κανείς να είναι πολύ προσεκτικός στις επιλογές του εξαιτίας των πολύ συχνών υπερβολών του μάρκετινγκ και της διαφήμισης για να μην βρεθεί να νιώθει μετά την αγορά και την πληρωμή των ασφαλίστρων εξαπατημένος από μια λάθος επιλογή ή από μια άστοχη και όχι πλήρη ενημέρωση σχετικά με την ασφάλιση του.Ρωτήστε τον προσωπικό σας ασφαλιστή και διαβάστε με προσοχή τους όρους της ασφάλισης σας για να γνωρίζετε πριν την επιλογή σας τι και πως ακριβώς δικαιούστε στο νοσοκομειακό πρόγραμμα ασφάλισης που επιλέξατε. Ζητήστε όσο πιο συγκεκριμένες απαντήσει  και παραδείγματα από την καθημερινότητα σας χωρίς να διστάζετε να ζητάτε αναλυτικά τους όρους και όχι μόνο μια συνοπτική περιγραφή των καλύψεων σας.  

4. Τι προνόμια εξασφαλίζει το νοσοκομειακό  μου πρόγραμμα?

Στο σημερινό περιβάλλον ο ανταγωνισμός μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των ιδιωτικών κλινικών εξασφαλίζουν πολύ συχνά προνόμια και δικαιώματα που είναι εξαιρετικά χρήσιμα στην καθημερινότητα μας . Για παράδειγμα αν έχω ένα ξαφνικό πονοκέφαλο μπορώ άμεσα να επισκεφθώ την πλησιέστερη ιδιωτική κλινική  για να δω ένα παθολόγο και να κάνω άμεσα εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία χωρίς να έχω οικονομική επιβάρυνση ακόμη και στην περίπτωση που δεν διαγνωστεί κάποιο παθολογικό εύρημα πέραν του πόνου? Πως θα αντιμετωπίσει μια τέτοια περίπτωση το πρόγραμμα υγείας και η ασφαλιστική μου? Θα μπορώ να έχω πακέτα προληπτικών εξετάσεων ανάλογα με την ηλικία και το φύλλο μου χωρίς συμμετοχή ή με ελάχιστη δαπάνη?  

 

5. Καλύπτονται οι προγραμματισμένες εξετάσεις ρουτίνας? 

Τα νοσοκομειακά προγράμματα υγείας  δεν καλύπτουν εξετάσεις ρουτίνας. Πολλά από αυτά δίνουν εκπτώσεις και πακέτα με εξαιρετικά μειωμένες τιμές και μαζί με την σωστή και λογική χρήση του κοινωνικού μας ταμείου μπορούμε να εξυπηρετούμαστε ικανοποιητικά. Στην περίπτωση που σας ενδιαφέρει να  έχετε κάλυψη για τις εξετάσεις ρουτίνας θα πρέπει να αγοράσετε συνδυαστικά και πρόγραμμα διαγνωστικών εξετάσεων( συνήθως σε συμβεβλημένο με την ασφαλιστική κέντρο) και να επιβαρυνθείτε με επιπλέον ασφάλιστρα.

6.  Χρειάζομαι έγκριση από την ασφαλιστική σε ένα επείγον περιστατικό?

 Είναι σοφότερο να ενημερώνεται άμεσα το τηλεφωνικό κέντρο της ασφαλιστικής σας κάθε φορά που χρειάζεστε ιατρικές υπηρεσίες . Αρκετές εταιρείες έχουν σαν προϋπόθεση την ενημέρωση τους , αν δεν την κάνετε συνήθως ενημερώνει η κλινική και μάλλον θα αναγκαστείτε να περιμένετε εκεί μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα και να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Αν κατά την κρίση μας όμως η κατάσταση είναι επείγουσα κινηθείτε όσο πιο άμεσα προς την κλινική χωρίς δεύτερη σκέψη, πάντοτε πρώτα είναι η προστασία της υγείας σας , αν μπορέσετε μέσα από κάποια εφαρμογή ή τηλεφωνικά κατά την διάρκεια της διαδρομής  ή ακόμη καλύτερα μέσω του προσωπικού σας συμβούλου υγείας που γνωρίζει από πρώτο χέρι τις παροχές σας και το συμβόλαιο σας ενημερώστε την εταιρεία σας και το σύστημα. Πολλές εταιρείες σήμερα προσφέρουν άλλωστε στους ασφαλισμένους τους και συστήματα άμεση διακομιδής μέσα στις παροχές του συμβολαίου σας.  

7 Ποιες είναι οι εξαιρέσεις οι χρονικοί περιορισμοί και τι θα πρέπει να γίνει  με τις προϋπάρχουσες παθήσεις?

Συνήθως μια ασφαλιστική εταιρεία προσπαθεί μέσα από τους χρονικούς περιορισμούς να περιορίσει την  απάτη από μέρους κάποιων “έξυπνων” ασφαλισμένων που κατ’ επιλογή θέλουν να καλύψουν ένα προγραμματισμένο περιστατικό ρουτίνας μέσα από μια τρίμηνη ή εξάμηνη ασφάλιση. Οι χρονικοί περιορισμοί και οι αναμονές στα περισσότερα ασφαλιστήρια υγείας σήμερα είναι λογικοί και μετρημένοι.  Οι εξαιρέσεις από την άλλη είναι πιο σημαντικές και πρέπει να δίνεται προσοχή σε ασάφειες και όρους περιοριστικούς ιδιαίτερα όσον αφορά την αντιμετώπιση μακροχρόνιων προβλημάτων υγείας με μεγάλη δαπάνη καθώς επίσης και την αντιμετώπιση της ώριμης ηλικίας από τους όρους του ασφαλιστηρίου σας για να μην βρεθείτε στα 65 σας μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις.

8. Είναι αξιόπιστη η ασφαλιστική μου και γιατί?

Υπάρχουν πολλές ασφαλιστικές ευτυχώς είτε ελληνικές είτε ξένες που είναι σε ακμαία οικονομική κατάσταση και εξαιρετικά ισχυρές οικονομικά.   Δημοσιεύονται άλλωστε τα στοιχεία για όλες τους οπότε μην διστάσετε να τα ζητήσετε από τον ασφαλιστή σας. Ζητήστε όμως πληροφορίες από θεσμικά όργανα όπως είναι η κεντρική τράπεζα, οι ενώσεις ασφαλιστικών εταιρειών και τα ευρωπαϊκά όργανα., για να αποφύγετε να αποπροσανατολιστείτε μέσα από διαφημίσεις και σλόγκαν που αποκλίνουν σημαντικά από την πραγματικότητα .

9. Τι συμβαίνει όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό ή είμαι μακριά από το σπίτι?

Ζητήστε να μάθετε ποια είναι τα γεωγραφικά όρια της κάλυψης σας και σε πιο βαθμό καλύπτεστε κατά την διάρκεια των διακοπών σας ή ενός επαγγελματικού σας ταξιδιού στο εξωτερικό. Πληροφορηθείτε για το κατά πόσο η ασφαλιστική σας  έχει οργανωμένο τρόπο και συνεργασίες σε ποιες χώρες σας καλύπτει και σε ποιο ποσοστό. Πολύ συχνά οι καλύψεις σας περιορίζονται στην Αμερική και τον Καναδά επίσης αρκετές ασφαλιστικές έχουν ενσωματωμένη κάλυψη βοήθειας ακόμη και αποστολής χρημάτων για τις έκτακτες ανάγκες σας σε μια χώρα του εξωτερικού .

10.  Ποιες είναι οι διαδικασίες αποζημίωσης ? 

Στην σημερινή εποχή  υπάρχουν πολλά μέσα έτσι ώστε να αποφεύγετε η ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου που είναι αρκετά πολύτιμος σε όλους μας. Για το σκοπό αυτό ιδιαίτερα οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες έχουν εφαρμογές μέσα από τις οποίες μπορείτε να στείλετε τα αιτήματα αποζημίωσης των εξόδων σας.  Βέβαια θα είναι ωφέλιμο να γνωρίζετε πριν αγοράσετε τους κανονισμούς και τους ελέγχους για να μην έχετε καθυστερήσεις και άλλου είδους προβλήματα και πάλι σας προτείνουμε ότι το καλύτερο είναι να έχετε ένα δικό σας προσωπικό σύμβουλο για την ασφάλιση υγείας όταν μάλιστα όπως πιθανόν θα γνωρίζετε δεν επιβαρύνει την τιμή του συμβολαίου σας.

Zois Kotsarinis

Arangia ©

διαμόρφωσε το νοσοκομειακό πρόγραμμα που θέλεις σε 2 λεπτά! Πάρε την πιο αξιόπιστη πρόταση στο email σου . Arangia © διαμόρφωσε το νοσοκομειακό πρόγραμμα που θέλεις σε 2 λεπτά! Πάρε την πιο αξιόπιστη πρόταση στο email σου . Arangia ©
ασφάλεια υγείας Arangia Pcc©

ποια ασφάλεια υγείας να διαλέξω

health plan

Follow by Email25k
Facebook21k
LinkedIn
Share
Instagram
error: Content is protected !!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο